Fås som

i-bog

Pris pr. stk.

140,00 kr.

112,00 kr. ekskl. moms

Enkeltbrugerlicens

Du skal være logget ind for at købe dette produkt

Organisation, innovation and supply chain (i-bog)

to marketing

Dette teksthæfte med engelske tekster er sammensat af kapitler fra udgivelserne:

  • Organisational theory - a pratical approach
  • Value-added logistics in supply chain management

Sammen med bogen Project management in theory and practice af Lars Krogh Jensen, Hans Reitzels Forlag, udgør kompendie og bog pensum på 1. semester til Markedsføringsøkonom i Tema 1.

Dette er en i-bog, en digital udgave af den trykte bog, suppleret med digitale værktøjer som fx oplæsning, søge- og notefunktion. I-bogen kan læses på computer, tablet og smartphone overalt, hvor der er internetadgang.

Organisation, innovation and supply chain (i-bog)

Fås som

  • i-bog

Fakta

Ekstramaterialer

ISBN:
9788741266770
Udgave:
1
Udgivelsesdato:
16. september 2016
Redaktør:
Henning Persson

Vi bruger cookies på www.hansreitzel.dk

Det gør vi for at sikre en god brugeroplevelse og for at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre din oplevelse af siden. Hvis du klikker dig videre på siden, accepterer du samtidig vores brug af cookies. Læs mere om cookies