Salg og kommunikation

personligt, socialt og internationalt

Det moderne, målrettede lærebogsmateriale om, hvordan du bliver en effektiv, resultatorienteret sælger. Bogen kombinerer den bedste delen af den klassiske trykte lærebog med digitalt undervisningsmateriale i form af videoer, cases mv.

 

Bogen kommer rundt om alle aktuelle aspekter ved et godt salg:

  • Kommunikation
  • Persontypologier
  • Forberedelse
  • Salgsteknik
  • Forhandling
  • Datadrevet salg
  • Social selling
  • Kulturforståelse og kulturel selvforståelse
  • Kulturel intelligens i salg
  • Salgsplanlægning

Bogen kan med fordel kombineres med online læringsmateriale på portalen salgogkommunikation.hansreitzel.dk, hvor der bl.a. findes videocases og interaktive modeller.

Salg og kommunikation er primært udviklet til erhvervsakademierne og er tilpasset den nye studieordning på markedsføringsøkonom.

På forlagets site for undervisere findes bl.a. lektionsplan og opgaver til bogen. Kontakt forlaget på hrf@hansreitzel.dk for at få adgang.

Salg og kommunikation

Fås som

  • Bog
  • i-bog

Fakta

Ekstramaterialer

ISBN:
9788741261379
Udgave:
1
Udgivelsesdato:
15. august 2016
Sider:
240
Redaktør:
Lasse Wolsgård

Vi bruger cookies på www.hansreitzel.dk

Det gør vi for at sikre en god brugeroplevelse og for at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre din oplevelse af siden. Hvis du klikker dig videre på siden, accepterer du samtidig vores brug af cookies. Læs mere om cookies