Tværmedial markedskommunikation

videregående uddannelser

Bogen kombinerer klassisk markedskommunikation med digital marketing. De sætter læseren i stand til at kommunikere med virksomhedens kunder på hhv. BtC og BtB-markedet.

I bogen gennemgår forfatterne både digital og analog kommunikation. Efter en gennemgang af relevante teorier, som relateres til markedsføring, gennemgår bogen bl.a. traditionelle og digitale kanaler (fx content og influencer marketing), kommunikationsstrategier, medieplanlægning, webdesign, SEO, SEM, analyse og effektmålinger samt implementering - kommunikationsplanen i praksis.

Bogen er rettet mod videregående uddannelser, fx. markedsføringsøkonom, multimediedesigner, men kan bruges på alle kommunikationsuddannelser.

Ezio Pillon er cand.mag. fra Københavns Universitet. Han er lektor på Cphbusiness i bl.a. digital marketing og ekstern lektor på Københavns Universitet i bl.a. tværmedial kommunikation samt konsulent indenfor visuel identitet.

Nana Emilie Grew er uddannet cand.merc.(kom) fra CBS i 2008 og har undervist på Cphbusiness siden 2015 indenfor primært digital marketing, e-handel og markedskommunikation. Inden da arbejdede hun i mediebranchen i syv år inden for marketing, forretningsudvikling og projektledelse.

Henrik Lindberg er cand.mag. fra SDU, IAA i international markedskommunikation og selvstændig kommunikationsrådgiver. Han har mange års erfaring som tekstforfatter, strategisk planner og konceptudvikler fra mediebranchen, har skrevet flere lærebøger og fungerer desuden som underviser og censor i en række kommunikationsfag.

Tværmedial markedskommunikation

Fås som

  • Bog

Fakta

ISBN:
9788741278094
Udgave:
1
Udgivelsesdato:
04. januar 2021
Sider:
304
Redaktør:
Lasse Wolsgård