• Print

Sales and Communication (i-bog)

Personal, Social and International

,

ISBN: 9788741270753 (i-bog)
ISBN: 9788741269962 (Bog)
Udgivelsesår: 2017
Udgave: 1
Sider: 240


Kan købes fra: 15-08-2017

Bestil vurderingseksemplar

Dette er en i-bog, en digital udgave af den trykte bog, suppleret med digitale værktøjer som fx oplæsning, søge- og notefunktion. I-bogen kan læses på computer, tablet og smartphone overalt, hvor der er internetadgang. E-nøglen giver adgang til i-bogen i 36 måneder fra købsdatoen.

Sales and Communication er en oversættelse af 1. udgave af Salg og kommunikation. Den er en lærebog om, hvordan du bliver en effektiv og resultatorienteret sælger.

Bogen kommer rundt om alle aktuelle aspekter ved et godt salg:

  • Kommunikation
  • Persontypologier
  • Forberedelse
  • Salgsteknik
  • Forhandling
  • Datadrevet salg
  • Social selling
  • Kulturforståelse og kulturel selvforståelse
  • Kulturel intelligens i salg
  • Salgsplanlægning

Bogen kan med fordel kombineres med online læringsmateriale på portalen salgogkommunikation.hansreitzel.dk, hvor der bl.a. findes videocases og interaktive modeller.

Sales and Communication er primært udviklet til erhvervsakademierne og er tilpasset studieordningen på markedsføringsøkonom.

På forlagets site for undervisere findes bl.a. lektionsplan og opgaver til bogen på dansk. Kontakt forlaget på hrf@hansreitzel.dk for at få adgang.

Bagsidetekst

Sales and Communication er en oversættelse af 1. udgave af Salg og kommunikation. Den er en lærebog om, hvordan du bliver en effektiv og resultatorienteret sælger.

Bogen kommer rundt om alle aktuelle aspekter ved et godt salg:

  • Kommunikation
  • Persontypologier
  • Forberedelse
  • Salgsteknik
  • Forhandling
  • Datadrevet salg
  • Social selling
  • Kulturforståelse og kulturel selvforståelse
  • Kulturel intelligens i salg
  • Salgsplanlægning

Bogen kan med fordel kombineres med online læringsmateriale på portalen salgogkommunikation.hansreitzel.dk, hvor der bl.a. findes videocases og interaktive modeller.

Sales and Communication er primært udviklet til erhvervsakademierne og er tilpasset studieordningen på markedsføringsøkonom. På forlagets site for undervisere findes bl.a. lektionsplan og opgaver til bogen på dansk. Kontakt forlaget på hrf@hansreitzel.dk for at få adgang.

    Vi bruger cookies på www.hansreitzel.dk

    Det gør vi for at sikre en god brugeroplevelse og for at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre din oplevelse af siden. Hvis du klikker dig videre på siden, accepterer du samtidig vores brug af cookies.