• Print

Moderne markedsføring - opgaver og cases

,

ISBN: 9788741260969 (Online)
Udgivelsesår: 2014
Udgave: 1
Sider:
Bestil vurderingseksemplar

Opgaver, cases og elektroniske test-dig-selv-opgaver til hvert kapitel

Knytter sig til lærebogen Moderne markedsføring, og følger samme emneopdeling

Læseren får således opdaterede opgaver, cases og elektroniske test-dig-selv-opgaver til kapitlerne, der medvirker til forståelsen af alle faserne i en markedsføringsindsats – med fokus på værdiskabelse for kunden:

  • Situationsanalyse
  • Overordnet strategi
  • Målsætninger, målgrupper og positionering
  • Marketing-mix 1 (produkt, pris, place)
  • Marketing-mix 2 (promotion)
  • Evaluering/kontrol af effekt

Målgruppe

Online materialet er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelser (fx Markedsføringsøkonom, Multimediedesigner, Serviceøkonom, Handelsøkonom og Finansøkonom) og professionsbacheloruddannelserne (fx Leisure Management, International handel og markedsføring samt Medieproduktion og -ledelse). Derudover er den anvendelig på akademiuddannelserne på det merkantile område.

Du får adgang til online materialet med en e-nøgle og et log-ind.

Opret dig som bruger under [Login/e-nøgler] på forsiden og kopier e-nøglen ind i feltet [e-nøgle] og tryk [Aktiver].

9788741260969-000001-5846

Når du først har aktiveret din e-nøgle, kan du få adgang til dit digitale materiale ved at logge ind igen. E-nøglen skal kun aktiveres en gang.

Bagsidetekst
    Vi bruger cookies på www.hansreitzel.dk

    Det gør vi for at sikre en god brugeroplevelse og for at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre din oplevelse af siden. Hvis du klikker dig videre på siden, accepterer du samtidig vores brug af cookies.