• Print

Markedskommunikation

,,,

ISBN: 9788741265490 (Bog)
Udgivelsesår: 2018
Udgave: 1
Sider: 304


Kan købes fra: 04-01-2018

Bestil vurderingseksemplar

Markedskommunikation er en ny, praksisnær lærebog til faget markedskommunikation.

Den er opdelt i fire dele om markedskommunikation, strategi og planlægning, kommunikationsformer samt effektmåling.

I første del behandles fundamentet for fagområdet, herunder kommunikationsteori og -modeller samt branding.

Anden del er værktøjskassen hvor bogen går i dybden med forudsætningerne for markedskommunikation, segmentering, positionering, kreativite strategier, mediestrategier, medievalg og integreret kommunikation.

Tredje del behandler eksekveringen af markedskommunikation, fx i forhold til den interne kommunikation, awareness, engagement, action og loyalty.

Til sidst ser bogen på, hvordan man måler og evaluerer effekten af indsatsen.

Sammenlagt er bogen en opdateret indføring i et fag, der spænder fra strategiudvikling til konkret udførelse.

 

Bagsidetekst
    Vi bruger cookies på www.hansreitzel.dk

    Det gør vi for at sikre en god brugeroplevelse og for at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre din oplevelse af siden. Hvis du klikker dig videre på siden, accepterer du samtidig vores brug af cookies.