• Print

Digital marketing og kommunikation

,

ISBN: 9788741261829 (Bog)
Udgivelsesår: 2018
Udgave: 1
Sider: 304


Kan købes fra: 15-01-2018

Bestil vurderingseksemplar

Klassisk markedskommunikation kombineret med digital marketing

Digital marketing og kommunikation kombinerer klassisk markedskommunikation med digital marketing.

Bogen sætter læseren i stand til at kommunikere med virksomhedens kunder på hhv. BtC og BtB-markedet.

Den gennemgår både digital og analog kommunikation.

Bogens opbygning

Lærebogen gennemgår relevante teorier og relaterer dem til markedsføring. Dernæst gennemgås:

  • Medieforbrug
  • Markeds- og kommunikationsstrategi
  • Intern kommunikation
  • Content marketing
  • Digital marketingplan og brand
  • Briefing og kreativ strategi samt webdesign
  • Analyse og effektmålinger
  • Indkøbsformer
  • Sociale medier, social kapital, digitale medieplatforme og AIDAE

Målgruppe

Bogen er rettet mod videregående uddannelser, fx markedsføringsøkonomuddannelsen og multimediedesigneruddannelsen, men den kan bruges på alle kommunikationsuddannelser.
Bagsidetekst
    Vi bruger cookies på www.hansreitzel.dk

    Det gør vi for at sikre en god brugeroplevelse og for at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre din oplevelse af siden. Hvis du klikker dig videre på siden, accepterer du samtidig vores brug af cookies.