• Print

Business Law - for Marketing and Service

Lars Bo Langsted (red.)
Redaktører: Lars Bo Langsted
Forfattere: ,,

ISBN: 9788741263687 (Bog)
ISBN: 9788741266978 (i-bog)
Udgivelsesår: 2016
Udgave: 1
Sider: 352
Bestil vurderingseksemplar Kig i bogen

Business Law for Marketing and Service er en oversættelse af 2. udgave af Erhvervsjura for marketing og service. Den sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører.

Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar,  selskabsret, markedsføringsret, e-handelsret, varemærkeret. Der er desuden selvstændige kapitler om behandlingen af persondata og om service.

Bogen henvender sig primært til markedsførings-, service-, og handelsøkonomer og er tilpasset de nyeste studieordninger.

Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens figurer til download og links til supplerende materiale.

Revideret kapitel 8

Her kan du læse det reviderede kapitel 8, der er tilpasset den nyeste lovgivning:

http://i-bog.dk?id={BC67A97E-2957-4297-B46D-6C0AECF3BB83}

Download bogens figurer i PowerPoint her

erhvervsjura.hansreitzel.dk kan du finde oplysninger om alle vores bøger om erhvervsjura. Du kan også finde figurer, tjekspørgsmål og vejledende løsninger mm.

 

Bagsidetekst

Her kan du læse det reviderede kapitel 8, der er tilpasset den nyeste lovgivning:

http://i-bog.dk?id={BC67A97E-2957-4297-B46D-6C0AECF3BB83} 

    Vi bruger cookies på www.hansreitzel.dk

    Det gør vi for at sikre en god brugeroplevelse og for at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre din oplevelse af siden. Hvis du klikker dig videre på siden, accepterer du samtidig vores brug af cookies.