• Print

Salg og salgspsykologi

,

ISBN: 9788741270272 (Bog)
Udgivelsesår: 2018
Udgave: 2
Sider: 318


Kan købes fra: 17-04-2018

Bestil vurderingseksemplar

Den moderne, målrettede lærebog om, hvordan du bliver en effektiv, resultatorienteret sælger.

Bogen kommer rundt om alle aktuelle aspekter ved et godt salg:
sælgerens personlige fremtræden, de forskellige kundetyper, salgsstrategi, præsentationsteknik, forhandling, salgsetik og -jura, værdiskabelse for kunden, oparbejdelse af kundeemner, salgsopfølgning, salgsledelse med mere.

”Salg og salgspsykologi” er primært skrevet til erhvervsakademierne, men alle, der arbejder med salg, vil få et inspirerende karriereskub med denne bog.
 

Bagsidetekst
Det er ikke en medfødt egenskab at kunne sælge. Det er noget, man kan lære. Denne bog er en grundlæggende introduktion til BtB-salg og salgspsykologi. Den er også et konkret værktøj, som den nye sælger kan bruge i sit daglige arbejde. Arbejds- og studiebog i ét. Modsat mange andre bøger om emnet. Bogen gennemgår alle salgets faser. Fra forberedelse til gennemførelse og opfølgning på salgsbesøget. Hvert kapitel afsluttes med praktiske øvelser og konkrete værktøjer. En træningsmanual, der gør dig i stand til at omsætte teori til praksis. Bogen får dig til at reflektere over alle detaljer i salgsprocessen. At kende dig selv og kundens udgangspunkt er vigtigt for at kunne udvikle relationer til professionelle indkøbere i dag. Kun på den måde kan du foretage det spring i faglig udvikling, som er bogens mål. ”Salg og salgspsykologi” henvender sig primært til studerende på uddannelser på erhvervsakademierne og den mindre erfarne sælger. Men alle, der arbejder med salg, vil få et inspirerende karriereskub med denne bog.
    Vi bruger cookies på www.hansreitzel.dk

    Det gør vi for at sikre en god brugeroplevelse og for at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre din oplevelse af siden. Hvis du klikker dig videre på siden, accepterer du samtidig vores brug af cookies.